KAOSFREDAG

Vilken jävla fredag!

Det är tur att man inte behöver ta sig nånstans.
Har varit ute och skottat halva vår gårdsplan och det tog typ 1 timme. Helt insane hur det kan komma så mycket snö på så kort tid!

Elviz sprang glatt runt i snön medans Alva ville in så hon fick göra det efter hon hade gjort det hon skulle.

Vi skulle egentligen haft gäster ikväll men dom vill inte ge sig ut på "landsvägar". Jättetråkigt! Jag har ju redan förberett en 3 rätters asiatisk middag.

Imorn ska vi åka till Åkersberga och hälsa på Sandra, Mange och Isa. Mys! Hoppas bara att vi kan ta oss dit. Söndagen ska vi till Millan och sen till Adelé och fira deras födelsedagar. Trevlans!

Hugo ligger och sover för tillfället och har gjort det i snart 40 minuter. Jag ska försöka få i mig lite lunch nu sen ska jag slappa i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0