MÅNDAG

Ny vecka igen.

Skulle ha varit på cellprovtagning just nu men vaknade med migrän som nu äntligen har gett med sig men kände ite att jag orkade åka iväg idag så det får bli nån annan dag.

Helgen har varit fullspäckad. I lördags var vi och hälsade på Sandra med familj i Åkersberga. Supermysigt!
Fint väder var det ju oxå. Dock mycke snö.

Igår var vi först i SKHLM och handlade lite och sen till Millan för att fira henne därefter till Adelé för att fira henne. Där vart det även middag. Fläskfilégryta. Jättegott!

Kom hem igen vid 7 och då var det bara att hoppa in i duschen, klippa Daniel och sätta sig i soffan och kolla Solsidan.

Har nu bestämt mig för att lägga ner dagens ordspråk. Orkar inte hålla på :P

Dopdagen närmar sig och jag måste fixa presentlistan. Känns inte så nödvändigt att ha gjort en lista om ingen får se den :)

Nu ska jag vila lite till.

Ha en fin alla hjärtans dag i vintersolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0