VECKANS TRÅKIGASTE DAG

Söndag igen! Vill inte att dagarna ska gå så här fort, iaf inte helgen.

Igår var vi i Haninge och hälsade på Gabby med familj och sen upp till mamma på middag. Skönt att slippa laga mat själv.

Vi har nu ca 20 minusgrader och det är kallt inne, 17 grader. Burr! Tänt massor av värmeljus eftersom fotogenet till brännaren är slut. Blir nog en sväng till ett jula och köpa mer idag. Det hade ju varit en sak om det bara var jag och Daniel men Hugo ska inte behöva ha 4 lager kläder på sig för att våra element inte är dom bästa och isoleringen i huset suger.
Tittar på ljusen son svajar av att det drar från fönstrena. Ingen höjdare.

Har ont i huvudet idag med typ 6 dagen i rad. Stel i nacken och ont i ryggen. Skön kombo. NOT!

Nu ska jag göra frukost till mig. Grabbarna sover fortfarande och jag vil inte väcka dom än.  Vet inte när Daniel gick och la sig igår. Jag sov iaf så mycket vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0